Translate

måndag 23 juli 2012

En spontan dagstur

När våra gäster hade åkt satt vi här... Vad ska vi göra idag då?
......
Det blev en dagstur till Borlänge, slank in hos systeryster och hennes familj på lite kaffe, åkte och åt lite mat, sen vidare till Biltema.
Magnus hade sett ut en ny cykel till Casper... Han har kört sönder den han fick i våras, men det var en bättre begagnad cykel som nog har fått utstå mycket. Köptes begagnad av den vi fick den av och sen har hans tre pojkar haft den, så ja! Den hade nog gjort sitt.

Efter shoppingturen åkte vi en stund till till systeryster så barnen fick leka lite mer... åt kvällsmat sen åkte vi hem.

Jag och Magnus... eller ja okej då... Magnus, men jag har övervakat och assisterat ;-), har skruvat ihop den nu ikväll, så jag tror att jag vet vart vi kommer att ha Casper i morgon... HELA dagen ;-)





Ni behöver inte vara oroliga... Jag lovar att ni kommer se fler bilder på den, ihopmonterad ;-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar