Translate

fredag 6 juli 2012

Känslan när man...

...Kommer på att man får stänga av väckarklockan på mobilen och slipper höra det på 4 (!!!) veckor!!!

Helt underbart!!!
Sen att man har tre andra väckarklockor som dessvärre inte går att stänga av, det var en annan sak ;-)

Idag var alltså sista jobbdagen, nu ser jag fram emot lediga dagar, soliga dagar, varma dagar... sen vaknade jag!
Lediga dagar blir det väl lite av i alla fall, även om jag har en hel del som måste hinnas med... Ska nog se till att få det gjort nu i början, så kan jag kanske verkligen vara ledig sen ;-)

Kvällen har avnjutits på altanen... SÅ himla mysigt!

Igår köpte jag förresten sånna där små små kulor som man lägger i vatten så sväller dom till stora gelebollar!
Idag har jag pyntat min kreativ-trio :-)
Nu lyser dom så fint för oss så :-) Luktar gott gör dom oxå ;-) Passionsfrukt...

Köpte nåt annat idag oxå... egentligen bara för att asken var så fin ;-) Men vi hade nästan slut på te så, och passionsfrukt och äpple lät ju inte så fel ;-)
Så nu får ni komma förbi och dricka en kopp te ;-)

Tackar för den här dagen!

Kram och Gnatt på er!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar