Translate

onsdag 25 juli 2012

"Fragile" = Krossa mig?

Gissa vad Casper har gjort idag... sen sju i morse ;-)
Lyckades bara fånga honom på en bild dock... han har mest susat förbi ;-)
Guldfälgar och mattsvart ram... om han är nöjd... OM!!!

För övrigt så är jag lite smått irriterad på hur Posten, eller vilka det nu är... (!?) Ja, dom paket man hämtar ut på Posten... eller ja ICA... hm... ja, ni fattar, i alla fall, hur dom hanterar paket! Hur dom ser ut när man hämtar ut dom!

Är det meningen att ett paket med texten "FRAGILE" ska se ut så här när man hämtar det???
Upplysningsvis så betyder INTE "FRAGILE" "Stampa på mig" eller "Kasta runt mig" eller "Mosa mig"!!!!

Jag blir så less!

Och så säger killen i luckan "Oj då, hoppas inte det var nåt ömtåligt i!" MEN HALLÅ!!! "FRAGILE" liksom!!!!!
Nu är det ju så att 99 gånger av 100 så innehåller ett paket med den texten just något ÖMTÅLIGT! Speciellt om det även har PL-logan på sig...
Som TUR var för mig så var det här den där "1" gången som det inte gjorde det!
Och som tur var, var det till mig.
Skulle en värdinna ha hämtat ut ett sånt här paket hade jag skämts ihjäl!!!

Jag fattar inte! Bryr dom sig inte, spelar det ingen roll att det står? Varför står det då??????

Äh! Orka liksom...

Magnus satt just och zappade, stannade på en film... "Vad är det för film?" frågar jag... "Det säger jag inte" fick jag till svar... ööö nähä, och varför inte dådå?... Det visade sig typ 5 sekunder senare... eclipse!!!

Hur ska jag nu kunna gå och lägga mig?????? Det var väl just det han oxå tänkte ;-)

Kram på er!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar