Translate

söndag 15 juli 2012

Trots

Riktiga skitungar hade jag ikväll... Blir så trött på det här trotset så jag kan spy!
Fy för trotsiga ungar som vägrar lyssna på vad man säger!!!
Blir galen! På riktigt!!!

Och så blir jag arg på mig själv för att jag blir arg på dom!
Ja, ni hör ju...

I morgon  går jag och Cilia till Malin och c/o, och dom andra två får stanna hemma...
Sköter dom sig så kanske dom kan få komma och leka med oss...

Nej fy för sånna här kvällar! Vet inte hur lång tid det tog innan dom somnade!
Vi måste hitta på nåt snart, dom trissar upp varandra så dom e värre än tusen duracellkaniner!!!
Kastar saker, klättrar runt som apor, springer, skriker, ramlar, skriker lite mer, kastar lite till... *SUCK*
Vart är mitt "komet-tänk" när jag behöver det som bäst!?!? 

Så... nu suddar vi ut den här kvällen...

Här får ni lite bilder i alla fall ;-)
Kunde inte hålla mig ;-)
Dancing in the rain
Efter en, OBS! EN, dag med sol, blev Amanda och Cilia så här glada av att det började regna igen ;-)

En jätte fin regnbåge fick vi i alla fall se, en dubbel till och med :-)

Här om dagen tyckte både jag och Magnus att det var nåt som inte riktigt stämde med Casper... Efter en stund kom Magnus på vad det var... Han hade klippt luggen på sig själv... kort... RIKTIGT kort... Så Magnus tog fram rakapparaten och tog bort allt.
Nu blev han ju SÅ stor!!!
Han är så varm av sig så han behöver klippa sig på somrarna :-)

Som sagt var jag ute och lekte med Macrot här om dagen... här är några bilder...





Kom ihåg att det är första gången jag tar med Macro, så dom är ju lite så där ;-)
SÅÅÅ himla roligt är det i alla fall :-D!!!


Nej, nu säger jag Gnatt!

Kram på er!






2 kommentarer:

  1. Åhå så mycket roligt! Herregud att du fått en kamera!! Superfina bilder :) Och stora killen verkligen! Lille Beppe är inte så liten längre. Puss och kram på er. Hälsa alla!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, kan inte riktigt fatta det själv heller :-D jätte rolig att fota med är den oxå :-D
      Lilla Beppe ja :-D vart tog han vägen liksom???
      Puss och kram! Vi saknar dig!

      Radera