Translate

söndag 15 juli 2012

Kryper ner

Efter att ha varit uppe på tok för länge flera kvällar i rad, ja jag har ju iofs semester men ändå... Nån måtta får det va ;-), så bäddar jag ner mig bredvid en Cilia som inte alls är så trött som jag tycker hon ska va den här tiden på dygnet ;-).

En mycket trevlig kväll på Holen, som vanligt ;-), snälla barn, god mat, gott vin, lite blixtrar och dunder :-) . Bara några droppar regn medans det vräkte ner och var total översvämning på öltältet... Folk klättrade upp på borden till och med! Tror Magnus glömde vadarstövlarna hemma så han är nog blöt när han kommer hem ;-)

Nej hörrni. I morgon hoppas jag ni kommer förbi på öppethus!
Stor utförsäljning av PL produkter! Kom och fynda! Öppet (11) 12 - 17 ca, vi är flexibla ;-) Mittemot Dalaridå!

Jag finns där från att Magnus vaknat till liv typ ;-)

Kram och Gnatt på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar