Translate

torsdag 12 juli 2012

Idag säger vi GRATTIS

Idag fyller världens bästa Malin år!!!
STORT GRATTIS till dig!!!

Dagen har bestått av massor med lek, bus, bråk, gråt, skratt och god mat... ;-)





Och god dryck så klart


 Riktigt gott rött vin "lättdrucket" bärigt om ni frågar mig, som INTE är någon vinkännare ;-)

Tjejerna köpte hårfärg, så Magnus fixade håret på dom... röd glitterfärg ;-)

Fina Amanda ville oxå va med på kort ;-)

Ciara fick ett anfall, eller svimmade till idag igen. Det var JÄTTE länge sen sist! Förmodligen slog hon i bröstet och tappade luften. Hon bara sjönk ihop på golvet. Skruttgumman... Supertrött blir hon efteråt... måste ta enormt mycket energi av kroppen för att "komma tillbaka". Hon var bara borta nån sekund... men i alla fall... riktigt otäckt är det när det händer!!!

Till slut tittade även solen fram och vi passade på att suga i oss av så många strålar vi hann med!


Åh! Jag bara ÄLSKAR min nya fina :-D
Det är SÅ roligt att ta kort när det blir BRA kort!







När jag hade min Nokia tog jag jätte mycket kort med den, det var en superbra kamera på den.
På min htc är det inte alls lika bra kamera... men nu kan jag inte klaga längre, får väl använda mobilen till det den är till för istället ;-)

Ni får ursäkta alla bilder... kanske inte jätte roligt för er, men för mig ;-)
Det lär ju inte bli mindre av den varan heller ;-)

Kram på er och ha en riktigt bra kväll!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar