Translate

onsdag 19 september 2012

En helt vanlig dag

En bra dag.
Lunchade med bästa Helene! Alltid lika trevligt :-D

Magnus hämtade barnen då han kommer hem tidigare än mig på dagarna.

Jag och Casper gjorde läxan och Magnus och Ciara ritade. Cilia hon tittade på "snujfajna", ja alltså smurfarna ;-) Det blir ju inte allt för svårt att köpa julklappar till den lilla damen i år alla fall ;-)
Vet ni att det nästan bara är 3 månader kvar till julafton!
Helt sjukt!!!!!!!

Men ja, en helt vanlig bra dag :-)
Skönt med sånna ibland. Även om dom där riktigt bra dagarna är ganska sällsynta.
Men då, när dom väl kommer så uppskattar man dom ännu mera!
Ja, jag menar jag blev nog bara kallad "jävelmamma" en gång idag... När Casper inte fick leka med "L" klockan sex ikväll för att jag tyckte det var för sent ;-)

Magnus har förresten äntligen fått tid för magnetröntgen!!!
Ska bli skönt att få reda på vad det är för fel så att man kan göra nåt åt det!

I morgon bitti ska jag hinna göra matsäck till tre...
Casper ska ha matsäck för hela dagen, dom har "Lingonplockardag"! Supermysigt!
Han har själv fått välja vad han ville ha... Pastasallad med köttbullar, gurka och tomat ;-) Ja och sen lite kakor och mackor så klart ;-)

Kram och Gnatt på er!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar