Translate

söndag 9 september 2012

Kalasdag

Det blev en bra dag det här :-)
Vi gick upp till Magnus tillslut... när Casper tjatat i x-antal timmar ;-)
Att bli väckt till så vacker sång händer ju inte allt för ofta!
Kalas och mys hela dagen lång! Tårtor och annat smaskens i massor!

Ingen av oss orkade laga nån mat, så det blev pizza på kvällningen...
Eftersom barnen slåss om vem som ska ha pizza och vem som ska ha kebabtallrik, och köper vi bara det ena så skulle dom haft det andra..., så testade vi nåt nytt... kebabpizza med pommes, alltså kebabpizza och kebabtallrik i ett...
Barnen jublade! Varför har vi inte köpt det förut säger jag då!?!?
Jaja, nu vet vi hur vi ska göra i fortsättningen i alla fall ;-)

Nu sover barnen och jag har krupit upp i soffan under filten och tänt ljus...
På tal om tänt ljus, uppe på nya hyllan har jag satt en stor lykta som jag haft i trappen tidigare... I den står ett av "våra", ja alltså PL´s, nya LED ljus med fjärrkontroll!!!
Helt perfekt för lyktor högt upp! Nu förstår jag på riktigt hur praktiskt det faktiskt är med den där fjärren ;-)

En helt perfekt söndag med andra ord ;-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar