Translate

fredag 28 september 2012

Höstmys och trapp-fix

Hämtade upp Casper och Magnus hos farmor när jag slutade idag.
Tjejerna sover där, så Casper har oss helt för sig själv.
Vi har precis sett på Narnia, nu vill han rita en stad! Får se hur långt vi hinner :-)

Jag har bytt ut 5 av bågarna idag ;-) Så nu finns det ännu fler att välja på :-)
Den här gången fick jag några fler godkänt av Magnus, även ett par som han sa nej till igår ;-)
Casper har redan hittat sina favoriter :-)
Nu ska bara jag hitta mina oxå ;-)

När vi kom hem blev det lite trapp-fix och höstdekorationer.
 Det ursöta lilla huset, som oxå kommer från Zelected ;-)
Frågade faktiskt Ciara om lov innan jag tog hennes mossa, det var helt okej ;-)


Nu lyser det så fint så på trappen i mörkret
 Jag, Casper och mormor tog en kvällspromenad.
Är VÄLDIGT glad att jag tog mössa, för när vi kom hem hade både Casper och mormor äckel-päckel-kräk (älglusflugor!!!) som kröp runt på dom!
Och ja, tycker att det kryper överallt bara av att veta att dom finns där ute!!!!

 Nej, nu ska vi se om vi får till nån stad...

Kram!

2 kommentarer:

  1. Öhhhh, jo, men om man ska välja några av de 480 paren du hade med dig så är det inte så lätt... ;-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahaha! Öhhh... Nej, du har så rätt ;-)

      Radera