Translate

lördag 29 september 2012

Hur gör man

Det känns som att det var evigheter sen jag var ensam hemma. Alltså HELT ensam!
Hur gör man?
Passar man på att röjja gärnet, eller passar man på att göra absolut ingenting?
Kände att den stund jag hade inte skulle räcka till att röjja, ja lite, men när jag gör det vill jag göra det ordentligt!
Så ja... jag gör absolut ingenting!

Så himla skönt!

Tjejerna är ju hos farmor, och Magnus och Casper har åkt ner  på Företagsmässan, sen skulle dom på ishallen och kolla på lite hockey :-)

Jag ska snart åka ner och hämta Ciara, hon ska på kalas :-)
Tänkte att bara hon och jag skulle gå, Cilia fick följa för kalasfixarna, men jag tänkte att Ciara skulle få va lite "stor" :-).

Nej, fylla på kaffekoppen och fortsätta göra ingenting en liiiiten stund till ;-)

Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar