Translate

fredag 7 september 2012

Hur tänkte jag nu???

Undra vad jag har gett mig in på egentligen!!!

När jag slutade idag åkte jag till svärmor och hämtade hennes släpvagn, kopplade på den (efter lite modifiering av den med hammare lyckades vi) och åkte och hämtade ett skåp jag fyndat, på Fb naturligtvis, vart annars ;-)

Hem och av med det med mammas hjälp :-)

Sen ner igen och handla med Ciara. Jätte duktig i affären, märks att hon oxå blivit en stor tjej :-)

Hem igen, där väntade Magnus med världens godaste Club Sandwich!!! Vi bjöd in mamma på mat oxå :-) Såå himla gott!! Nu är jag så mätt att jag spricker snart!!!

Tömde en bokhylla och ett skåp,
Skruvade ner hyllan och bar ut skåpet, in med det nya skåpet...
Började fylla på med alla saker... Spel. Målarböcker, pennor och kritor...

Nu ser det ut ungefär så här på köksbordet och jag börjar på allvar fundera på vad jag gett mig in på...

Mitt huvud och min kropp har sagt ifrån och talat om att nu räcker det för idag, så jag lyssnar och sätter mig i soffan med en kaffe... Det är ju en dag i morgon oxå, och förresten "vi har ju hela helgen på oss" ;-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar