Translate

måndag 17 september 2012

Hoppsan

Varit till grannkommunen och haft visning ikväll! En mycket trevlig sådan! Tusen tack "M" för att jag fick komma!!! Och tack för sällskapet hem "J" :-D

När jag parkerade bilen på hennes gård och stängde av den såg jag hur det vällde ut rök från under huven!
"Hjälp!!!"
Trodde det brann! Så mycket rökte det!
Som tur var var hennes andra hälft hemma så han hjälpte mig... Oljeläckage...
"Tar jag mig hem ikväll?" Var min första fråga... Ja då, det skulle gå bra, och det gjorde det, tack och lov!!!

Nu står den parkerad nere vid verkstan... Kan redan höra pappa muttra... "Men f*n... Har int du kent nana?"
Hm... Idiotförklarad... Ja!

Ja, jag är i alla fall väldigt glad att vi har morfar!!!
Och mamma som lånar ut sin bil!!!
Ni är bäst!!! Tack!!!

Nu ropar kudden så högt att den snart väcker hela huset ;-)

Kram och Gnatt på er!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar