Translate

onsdag 12 september 2012

Tur

Jag brukar inte tala om för barnen om vi planerat in något fören alldeles innan det ska ske... Orsaken... Ja, allt för ofta ändras planerna, och då blir det RAMASKRI om det inte blir som dom trott och tänkt!

Som idag...
Jag hade planerat att jag och tjejerna skulle åka till Stallet på "Stall mys/pyssel". Det skulle hålla på mellan 16-18 (eller om det var 14-18, nu blir jag osäker... jaja). Det braiga var att man inte behövde föranmäla eller vara medlem, och det kostade dessutom inget!
Men det blev då inte riktigt som jag tänkt...
Jobbar ju till 16, skulle hämta paket på ICA, kom hem ca 16.30, då höll Magnus på med maten (tusen tack för det!!!).
När alla ätit klart var klockan 17.30, alltså en halvtimme kvar på mys/pyssel-kvällen...
Inte direkt nån idé att åka ner då!
TYPISKT!
Det hade verkligen varit supermysigt!
Och just precis därför är jag otroligt glad för att jag INTE talat om nåt om mina planer för damerna... ni kan ju tänka er vilket världskrig som utbrutit!!!!!

Nej... bättre att dom blir glatt överraskade än besvikna!

Vi fick en bra kväll hemma istället!
Ritat och pysslat!

Stallet hinner vi med en annan gång... hoppas jag ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar