Translate

lördag 8 september 2012

Tänk vad glad man kan bli av att fynda!!!!

Skåpet jag köpte igår.
Det blev verkligen superbra!!!!

Skrot"hörnet", ja, ni vet ju hur välstädat resten av vårt hus är menar jag ;-), är snart borta!
En del av det i alla fall ;-)

Bakom farmor på bilden ser ni lite av hur det såg ut innan, jag har tydligen varit väldigt duktig på att inte få med det på bild, undra varför ;-)
 En bokhylla på väggen med en MASSA saker... pennor, papper, pysselböcker, barnböcker, flaskor, kokböcker, spel, teburkar ja you name it!
Under det ett gammalt litet skåp med halvtrasiga skjutdörrar, utan hyllor i... fyllt av en massa spel, pärmar, ännu mera pennor, papper, teckningar... ja... uppe på det, en skrivare, mera papper, teckningar och ritgrejjor...
På bilden även en micro, men den har vi flyttat ;-)

Ja... här har ni resultatet, fyndet... ;-) Jag är SÅ glad att jag köpte det!
Det blev verkligen jätte bra!


I morgon ska jag ta tag i resten av "skrothörnan"... Av nån konstig anledning står det en massa PL-kartonger där... Hm... undra hur dom har hamnat där ;-) Är rädd för att det bara finns en att skylla på, så det är väl bara att börja ta tag i det ;-)

Magnus har haft storröjning uppe på barnens rum!
Av nån konstig anledning var jag inte välkommen upp... undra varför ;-)
Så himla fint där uppe nu!!!! Helt vansinnigt vad mycket saker dom har!!!!!

Jag och tjejerna tog en pause och åkte och grattade Joline som fyller år i morgon :-)
En jätte mysig lekstund och Supergod tårta fick vi :-D!!! Tusen Tack för det!

Nu blir det soffan och filten en stund innan läggdags... I morgon ska vi upp och sjunga för någon som fyller år... Men han ska allt få lite sovmorgon först ;-)
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar