Translate

fredag 14 september 2012

Förberedelser och fredagdmys

Ciara följde ju med mormor till Borlänge idag.
Världens bästa Helene hämtade mina andra två vilddjur tidigare och dom fick följa med henne hem :-)

När jag slutade träffades vi hos J och tittade på lite fin heminredning från Zelected by house (ursäkta stavningen) Sen drog familjen taikon iväg och köpte pizza och handlade fredagdmys ;-)
Jag lovar att vi både sågs och hördes mer än väl ;-)

Mat och film och ostbollar, bra mutor det där, men jag vet inte hur bra det fungerade på våra godingar ;-)

Jag och Helene skulle försöka förbereda inför morgondagen och "Bondens marknad" i fors :-) Vi blev tillfrågade om vi ville vara med och visa lite ljus och produkter och självklart ville vi det :-D
11-15 finns vi där!

Det är tur att vi är ute i så god tid med förberedelserna ;-)
Men det är väl så typiskt oss!!!

Jaja, det blir nog bra...

Nu tror jag att alla godingar har somnat och jag törs tassa ner och fortsätta plocka ;-) O sover här inatt :-)
Killarna har redan planerat morgondagen... Jag hoppas mest att dom tar en liiiten sovmorgon iaf ;-)

Kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar