Translate

onsdag 26 september 2012

Lycka

Lycka är...

...Att ha en moster som för tillfället "bor" i Sydafrika och få så här fina kort!!!
 Vi har läst dom flera, flera gånger :-D Gissa om dom är malliga! Vi "Snakar" dig ska du veta Lillstrumpa :-) Även om det är ofantligt roligt att få så här fina kort :-D

Lycka kan oxå vara att kunna måla en älg
 Cilias konstverk som hon stolt visade upp idag!
Kolla hornen, öronen och till och med "skägget"!

Lycka är när maken lagar mat och diskar!!!!

...att hitta den där kroken...
 och kunna sätta upp "ramverket" ;-) Nu ska den pyntas lite oxå... 

...Att ha en hel korg "apotekare" med röda härliga äpplen


Annars då...
Besöket hos optikern gick bra, men det blir nya glasögon... mina har krackelerat, och jag vet att dom har varit så jätte länge...
Har exakt samma syn som sist jag var på koll... för fyra år sen tror jag vi kom fram till att det var... Jag fick dock rådet att inte använda glasögonen hela tiden, utan ta av dem ibland.
Blir ovant, men det ska väl funka.

Så i morgon tar jag med mig Vivi och går och kikar på bågar :-)
Hm... ja, om ni känner mig så vet ni hur lång tid det kan ta att välja något sånt ;-)
Hoppas få goda råd på plats av både Vivi och proffs ;-) och att man får låna hem!!!!!!

Dags för bäddan, i morgon ska alla barnen ha matsäck och just ja... måste ut i härbret och se om jag hittar fodrade gallonisarna!!!
Ut i mörkret... hua... vi har samma sällskap som förra hösten....

Kram och Gnatt på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar