Translate

torsdag 13 september 2012

Inte alltid som man tänkt sig...

I morgon skulle Casper följa med mormor till Systeryster och hennes familj i Borlänge, hade vi tänkt... Jag, Lisa och mormor...

Jag berättade våra planer för Casper ikväll...
"I morgon när du slutar skolan så kommer mormor och hämtar dig, då ska du få följa henne till Borlänge till Texas! Vill du det?"
"Nej"
"Va!? Vill du inte det?"
"Nej"
"Men varför inte då?"
"Men tänk om jag saknar er mamma!"
"Men det är ju bara en natt, ni kommer ju hem nästa dag!"
"Nej, jag vill va hemma med er mamma..."

Lilla goaste gubben! Så stor, men ändå så liten!
Självklart får han va hemma och mysa med mig och Cilia!

Frågade Ciara istället om hon ville följa mormor... "JAAAA!!!!"

Så nej... Det blir inte alltid som man tänkt sig... men i slutändan blir det oftast bra ändå ;-)
Ciara är i alla fall överlycklig! Hon sprang upp och skulle lägga sig först av alla, så att det skulle bli i morgon, snabbt!


2 kommentarer:

  1. GOFISARNA! Jag saknar er massor!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. ÅÅÅÅÅ!!!!! Vi saknar dig oxå!!! JÄTTE MYCKET!!!

      Radera