Translate

tisdag 25 september 2012

Tänk vad man kan sakna en krok ;-)

Jobbat, speed-handlat, hämtat ljus, hem, sorterat ljus, speed-ätit,  föräldramöte, levererat ljus, kom på att mjölken var slut... speed-handlat mjölk, packat upp mitt "Ramverk" och insåg att jag saknar en krok... Attans oxå!
Ville ju inviga den!

Ni får se när den kommer upp vad det är ;-)

En ledtråd... kika i PL-katalogen, Otippat va ;-)

I morgon ska jag till optikern... drygt... för optiker för mig är lika med DYRT!
Vet inte om det är glasögonen eller ögonen det är fel på ;-)
Det får vi se i morgon.
Och förresten så ÄLSKAR jag när man får påminnelse via sms till olika inbokade saker!
Det är ju HUR bra som helst!
Speciellt för denna vimsiga mamma! Som till och med presenterade sig som "Titti, mamma till Ciara" på föräldramötet... Helene satt bakom mig... "Ja, och Cilia!" Hm... förvirrad, ja... Magnus kom i alla fall ihåg att han har två barn där ;-)

Tackar för den här dagen...

Kram och Gnatt på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar