Translate

söndag 30 september 2012

Dagens

Hemkommen från enhetsmöte i Orsa!
Alltid lika roligt och trevligt att träffas och få diskutera, bli lite informerad och få mumsigt fika ;-) Tack!

Hemma här försöker jag få lite ordning...
Ja, jag tar lite då och då. Försöker styra upp den här röran jag lyckats åstadkomma... Ja inte utan hjälp då ;-) Finns ju en del små (och stora ;-) ) orkaner här hemma som är ganska bra på att röra till det.
Vissa saker kan jag dock inte skylla på dem för, tex alla PL grejer...  ;-)
En till sak som inte heller kan skyllas på dom är dagens miniprojekt ;-)

Tänk vad en trälåda kan göra liksom...



3 kommentarer:

  1. Svar
    1. Ja, men jag tycker väl att vi e ganska duktiga allihopa ;-)

      Radera
    2. Ja, men jag tycker väl att vi e ganska duktiga allihopa ;-)

      Radera