Translate

måndag 3 september 2012

Första dagen

Ja, idag var det första dagen för mig, tillbaka på 100%!
Gick hur bra som helst ;-) Så klart ;-)

Tjejerna har varit hos farmor och ska sova där. Dagis är stängt idag och i morgon, men blev lite förvånad när det var öppet mellan avdelningarna och små barn där när jag lämnade Casper ;-)
Men det är klart, en del har ju ingen möjlighet att fixa barnvakt... Men blev i alla fall förvånad ;-)

Vi har det så oförskämt bra så det finns inte, med både far- och morföräldrar dom numera är pensionärer OCH vi har dom NÄRA!!!
Det betyder så himla mycket!!!
Mamma har hämtat barnen tidigare några gånger. Helt perfekt! Och nu är tjejerna hos farmor :-)

Magnus går det inte lika bra för ;-)
Över 39 i feber idag och varit till läkaren... Han är sjukskriven pga sitt knä och i morgon ska han in på röntgen, vi får se vad domen blir.....

Jag, Casper och Mario tog en kvällspromenad.
Längs älven. Det är så himla fint!!! Men OJ vad det var igenväxt!!! Vi tog oss i alla fall igenom djungeln och det blev en tur på 2,4 km ;-)
Han är så himla duktig att gå och det är SÅ roligt!!! Han pratade nog konstant tror jag ;-) Det är ju värsta lyxen att få ha mamma och pappa för sig själv en HEL kväll :-D

När vi kom hem gjorde vi läxan, vet inte om det är han eller jag som tycker det är roligast ;-)
Jag tycker verkligen att det är jätte roligt!!!

Nej, nu ska jag mojsa ner mig under filten en stund innan läggdags!

Kram på er!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar