Translate

lördag 29 september 2012

Sänder värme...

Man vill inte riktigt tänka på det, men ibland väcks man liksom ur sin lilla bubbla...
Livet kan förändras på en sekund. Man har inte en aning om vad morgondagen kommer att ge eller ta.

Nog är det tur att vi inte vet... Men det är så fruktansvärt tragiskt när små barn slits ifrån oss!
Alldeles för tidigt!

Man önskar att det fanns något man kunde göra, men det gör det inte.

En kille jag jobbade med i Sälen skickade på FB och bad alla tända ett ljus för hans lilla dotter som avled i morse...
Ja "R", jag lovar att alla mina ljus brinner för er ikväll och flera kvällar framöver...

Det är så fruktansvärt tragiskt!
Tro mig... jag vet... Man liksom... går sönder...Och det är inte bara att laga... När man är trasig så tar det tid... lång tid, att lappa ihop sig, så gått det går.... För helt som innan blir man aldrig, hur det då än är!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar