Translate

torsdag 27 september 2012

Det här kommer att bli svårt...

Jag och ordet "välja" är inte någon bra kombination...
Beslutsångest är mitt andra namn!

Ni kan ju bara gissa hur svårt det här kommer att bli...

 Magnus har redan ratat typ alla ;-)
Ska försöka gå och byta ut några i morgon... Inte alla dock... har några jag gillar :-)
Ciara tyckte jag skulle ha rosa glasögon men nja... ;-)

Idag har mitt "Ramverk" fått höstkläder...
Älskar när man kan dekorera själv!
Finns så mycket skoj att göra!

I morgon ska jag och Ciara fixa nåt kul till trappen. Jag köpte några enar och lite ljung idag och Ciara hade plockat vitmossa på deras utflykt :-D

På tal om utflykt så packade jag ner tre matsäckar i morse...
När vi kommer fram till skolan frågar jag Casper vart han har sin ryggsäck... "Oj då, jag glömde den hemma...!
Ja, men självklart!
Nu har vi sån ofantlig tur att han går på världens bästa fritids!!!
Och då menar jag VÄRLDENS BÄSTA!!!
TUSEN TUSEN TACK för att ni kunde hjälpa oss och fixa så Casper fick ihop en matsäck!
Vet inte hur jag skulle klara mig utan dessa underbara människor!!!
TACK!!!

Har varit på utvecklingssamtal också, och träffat Caspers fröken "I".
Alltså man blir så varm i hjärtat och stolt!
Han är så duktig och snäll, omtänksam!
Han älskar skolan och det är HELT underbart!!! Hoppas det håller i sig! Ja, med hans "fröknar" kan han då inte annat än älska skolan! Helt suveränt!!!

Annars då?
Chili var snabb ikväll...
Jag hann knappt packa upp den fören hon la beslag på den ;-)
Den är SÅ snygg!
Text på ena sidan och breda ränder i rosa och vitt på andra sidan. Och inte att förglömma... "tazzeln" ;-)
Zelected By house! Så sjukt snygga saker!!!
I morgon får ni förhoppningsvis se en till goding därifrån :-)

 Nej, nu tackar jag för mig!
Kram och Gnatt på er!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar